Skägg

Fan... Precis anlänt till jobbet, självklart är jag först.
Jäkla puckon vi är som kom på att vi skulle jobba en lördag...

Just nu pumpas Queen på högsta volym på monitorerna här, gissar att städarna har haft lite roligt. Själv sitter jag vid min dator och pillar lite på det lilla fjunet på hakan som jag kallar skägg. Tycker det börjar bli dags för skiten att börja växa nu. Polisonger har jag haft i nått år nu, men moppefjunet håller sig kvar på hakan och överläppen. Inte nog med att ALLA mina killkompisar har tjocka mattor i ansiktet, jag känner till och med tjejer som har mer ansiktspäls än vad jag har...

Det var en vänlig själ som tipsade om varm olivolja mot halsont.
Är det någon som har en fiffig huskur för ökad skäggväxt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback