"Prinsessa"

Jahapp... Då bär det iväg till Göteborg om 20 minuter. Sitter och försäker få i mig lite frukost, även om det är för tidigt att ens drömma om mat...
Blir nån ny svensk långfilm som än så länge går under namnet "Prinsessa". Min karaktär är tydligen en yngre variant på Joey från Vänner. Har inte hunnit titta så mycket på det, men å andra sidan är det bara ett par scener.
Det som slagit mig är hur extremt dåligt planerat det här varit. Fick veta mina flygtider i lördags, tillbakaresan är inte ens bokad. Dessutom har jag fått lov att boka taxi & tåg på egen hand.
Kanske är så det går till när man har en biroll. För nog måste det erkännas att jag varit ganska bortskämd tidigare, men jag tycker ändå att jag borde slippa tänka på att boka resor när jag blir upptvingad klockan 04.00 på morgonen.

Well... Ska väl se till att packa ner ett ombyte till jobbet imorgon.
Ses på tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback