Film-jobb eller "Jobb-jobb"?

Usch... Hatar den här situationen. Har så gott som säkrat en tjänst i Nacka Strand, bra betalt och enorma förmåner. Då ringer det från Breidablick, den där provfilmningen jag var på för över ett år sedan. De som sa att de ville jobba med mig, men att det skulle ta lite tid. De som jag hade glömt bort fullständigt...
Åker dit imorgon och provar för en större roll i en ny svensk långfilm.
Nu är det ingenting som är säkert ännu, jag vet inte om jag får något av jobben. Men om? Om jag tvingas välja...? En tjänst med säkerhet och förmåner, med bra betalt och utbildning? Eller ett snabbt jobb med bra publicitet som öppnar ögonen för fler agenter?

Suck... Emse, jag tror jag behöver lite hjälp med denna...

Kommentarer
Postat av: von Griesenhielm

already helpt you love ;) <3

2008-08-02 @ 14:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback