Morgon

Hepp! *Häver mig upp ur sängen med ett skutt.*
Lyckades även idag vakna innan klockan väckte mig, men valde att somna om eftersom jag faktiskt har sovmorgon. Skönt.
Nu ska jag sticka iväg till jobbet om en kvart. Även om jag var skitnervös igår när jag "tvingades" (Nima sa åt mig att göra det, kunde ju inte säga nej...) ta mina första darriga samtal känns det som att jag kommer passa som handen i handsken på PS. Snacka har jag aldrig varit dålig på, inte heller att lära mig snabbt. Lägg sedan till ekvationen att alla arbetskamrater är totalt knäppa i huvudet. Jag kommer passa in perfekt!

Sen ska jag in till Breidablick och prova kläder för "Prinsessa". Och nej, det är inte jag som är prinsessan...

Well... Då kör vi!
HDSL (Hej Då Så Länge)

Kommentarer
Postat av: von Griesenhielm

pff jag har inte sovmorgon, gick upp vid 7 men det är min present till dig! :D om du inte hajar nu får jag väl förklara för dig ikväll ^^

2008-08-13 @ 08:04:46
Postat av: Erik Keding

Det är du som är prinsessan, jag vet det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback