Min inre indier

Whoa... Trodde aldrig det skulle hända, men nu går det inte att stoppa längre. Min inre indier bryter sig ut!
Jag har på något sätt lyckats lära mig texten till ett dussintal låtar från Arash's senaste platta och nu kan jag inte sluta sjunga på dem... Har till och med börjat lära mig texten från de gamla låtarna + från ett antal låtar med Bhangra Knights!

Do do do do donya kojaehi?
mo mo mordam as jodahi
ageh pahlum nayahi
misham man rahey.

För alla som tyckte jag var lite knäpp tidigare är svaret: Ja, jag har spårat ur totalt nu...
Länge leve udda talanger!

Kommentarer
Postat av: Griesenhielm

knäppiz :P <3 det är ju för att du är så knäpp som man tycker om dig så mycket jue! bara du inte ställer dig med fjädrar i håret och joinar panflöjtarna på plattan. där går nån slags gräns -.-

Postat av: Griesenhielm

eeeeeeeh. jag var lite trött när jag läste där ja, lalalala :D ehm.. dansar indisk dans

2008-08-11 @ 19:28:55
URL: http://gries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback