Lost & (not) found

Perfekt. Om det finns ett yrke där du verkligen inte får tappa rösten så är det telesäljare... Får försöka hälla i mig ett par koppar te och knapra halstabletter helt enkelt...
För övrigt känner jag mig lite borttappad själv för ögonblicket, så det kanske inte är mer än rätt att rösten försvinner den med.

Hur som helst är det helg snart, och jag är redan klar med veckans budget, så det blir nog en chill dag. Dessutom fixade jag en jobbintervju till Fridolin, så jag hinner nog luncha med henne om jag har tur.

Over & out

Kommentarer
Postat av: Griesenhielm

hitta...titta på...ta :$

Postat av: Maja

Anders, uppdateraa!!

2008-09-03 @ 22:46:29
URL: http://maajjaa.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Oj oj, ett bra tips till nästa gång du tappar rösten (förhoppningsvis inte alltför snart) är att dricka varm olivolja. Det är inte så fasligt gott men om man har i ca 1msk varm olivolja i en kopp te brukar det gå ner rätt okay ändå! Snabbt går det i alla fall att få tillbaka rösten.

2008-09-20 @ 16:53:51
URL: http://theprodigaljeanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback